17 Kasım 2007 Cumartesi

SEVENDEN SEVİLENE MEKTUP VAR

Ah yine uykusuz kaldığım gecelerden biri daha!ve yine kulağımda o haykırırcasına söylediğin sözlerin.Ruhumu bedenimi kablayan içten içe kırgınlığım.Kalbim bir minik serçenin gibi.Atışlarını duymazmısın.Öyle bir durumdayım ki benliğimi ruhumu kalbimi kemiren sözlerin.Şimdi diyeceksin nedir bu hisler seni bu kadar uykusuz bırakan diye.Sorma sorma lütfen tek sebebi benim sanırım.Belki bu yazdıklarımdan sonra çok üzüleceksin,belkide hüzün çöküp kirbiklerin ağırlaşacak damlalar damlıcak.Acaba diyorum tüm duygularıma gen vurupta gitsem yılan gibi hörüklendiğim kalbinden.Elimde değil.Seni severken çekip gitmek.Seni ve sevgini düşünmesem çekip diceğim ulaşamayacağın diyarlara.İşte elimde değil gidemiyorum.Kalsam mızak gibi şerefine ok vuruyorum.Gözlerine bakıp bakıp kanayan yaranı görüyorum.Kendimi öyle suçlu hissediyorum.Hani yağmur damlasının kör kuyuya düştüğünde çıkardığı sesi senin yüreğinde duyuyorum.İnan öyle karmaşık duygulardayım.Bir yanımda sevenim,bir yanımda inanınmayan seven.Boğuluyorum!inan ki ölüm olsa da sonunda yinede seni sevmekten vazgeçmeyeceğim.Kendimi engin denizlere atıpta kaybolmak beklemene son vermek isterdim.Banada kızacağını,kırılacağını bildiğim böyle bir çılgınlığı,cahilliği yapmak istiyorum inan çıldırmak durumdayım.Eğer istiyorsan bana hissettiğin duyguları bir sandığa kilitle at bir kör kuyuya.Bunları sana yazmak zorundayım.Daha sonra ne karşına çıkarım nede sana ulaşmaya çalışırım.Hani gökte ki yıldızımız vardı ya.Ona sığınır seni uzaklardan izlerim.Gece olunca pencerenden gizlice girerim.Sen benim için gökte ki seçtiğimiz yıldızım kadar uzaksın.Ama şunuda açıklamalayım.SENİ KALBİMDEN SÖKÜP ATMAMDA MÜMKÜN DEĞİL.Sevgini ahirete kadar taşıcağıma yemin etmiştim sen inanmayıp suçlar gözlerle baksanda.Yara misali kanıcaktır sevgim bu kanıda durduracak yaramı saracak.Bir başkası olmayacak.Şundan da şüphen olmasın hayatta en yanlız kaldığın anda işte o zaman sevgimin büyüklüğünü anlayacaksın.Zaman zaman bu dünyaya, kaderine küfredeceksin.Ama hep şu son yazacaklarımı hatırla bu dünyadan ahirete sevgini taşıcak bir sevenin olduğunu hiçbir zaman unutma.Artık söyleyebilirim hiç korkmadan çekinmeden.SENİ ÇOK SEVİYORUM.Duygularımın sevgimin nekadar samimi sahici olduğunu mevlanın varlığı gibi inannn.. Bazen kendi kendime konusuyorum neden karsi karsiya geldim diyorum hep kaçtim senle göz göze gelmekten korkuyordum sevmekten sevilmekten.Korktuğumda başıma geldi.Ama seven,sevdiğine inandıramadı... TANIŞTIĞIMIZDA Karşılaştı birçift gülen gözle O kadar samimi içten yürek İşte bu yönünü sevdi serçe Çoğu erkek farklı gözükmek isterken Sen sıcak kanlı duygusal yumuşak kalbli Helede gülmek bir insana bukadar yakışırmıydı Bir anda duygulanıp ağlayan olurmuydu Yanlış söylemiyorum hemde yardım sever biri Bilirim seni sever tüm dostların,arkadaşların Kişiliğin karakterin bir insanlığa yakışan Zorlukların karşısında savaşan Başarıya yılmadan koşabilecek asil yürek Seni anlatacak kelimeler bulamıyorum Bunlar sadece senden bir iki parçan Gıpte duyulacak bir insanlığın tablosu gibisin Bu mektubumu okurmusun bilmiyorum.Sana ulaştırırmı kuşlar,dışarda esen rüzgar.Ben vermek isterdim.Ama karşına çıkacak gücü bulamıyorum.Korkmadan okumanı isterim ölüm yok bunun sonunda.Dersin bir kabus zindanı yaşatanın saçmaladığı yazılar der yırtar atarsın.Ama ben sana ve yaradanıma duacıyım senin gibi asil birini karşıma çıkardığı için.Kendi kendine sorarsan eğer neden böyle bir yol seçtide yüzüme söylemedi.Ah be canım bu sözlerimi ben hergün diyorumda bir seni inandıramıyorum.Bende böyle bir yol seçmeyi denedim.İnşallah bundan sonra beni anlar geçmişte ki şeyler için suçlamaz suçlar gözlerle bakmazsın.Yoksa artık yüzüne bakacak gücüm kalmadı.Geçmişi ya unut yada beni unutmayı dene offfff yoruldum artık bu konulardan sonsuza kadar söz etmek istemiyorum.Küçüğün büyüdü ne olur bunun farkına var.Veya azat et minik serçeni.... YAZAN:İ.Selin Deniz

Hiç yorum yok: